20.12.2019 – ROZEZNANIE RYNKU – Szacowanie wartości zamówienia – produkcja gry komputerowej

W celu rozeznania rynku oraz oszacowania wartości planowanego do  realizacji zamówienia Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie zaprasza Państwa do przesłania wstępnej kalkulacji kosztów wykonania komputerowej gry edukacyjnej.

Przedmiot Zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Oczy Szeroko Otwarte” (projekt realizowany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie i  finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III, Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym).

Zamawiający

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

ul. Rakowicka 2731-510 Kraków

tel.: (12) 293 7576

e-mail: nowakb@uek.krakow.pl

REGON: 000001519

NIP: 675 000 63 46

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest produkcja Komputerowej gry edukacyjnej wykonywanej w ramach projektu „Oczy Szeroko Otwarte” (projekt realizowany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie i finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III, Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym).

OPIS GRY:

  • Gra składać się ma z 5 modułów i być oparta na minimum 3 typach rozwiązań.
  • Gra zakłada konieczność logowania i zakładania konta (aby umożliwić tworzenie bazy porównawczej wyników gry i tym samy oceny poziomu wiedzy).
  • Gra zakłada platformową wersję przejścia, gdzie zawodnik/zawodnicy eksplorując wiedzę, odpowiadają na pytania przechodzą przez kolejne etapy gry.
  • Gra umożliwia zdobywanie lub uzupełnianie wiedzy w ujęciu kontekstowym. Każde pytanie, quiz, rebus itd. będą posiadały dostęp do Strefy Wiedzy, gdzie grający będzie mógł uzyskać wsparcie po to, by możliwa stała się prawidłowa odpowiedź na postawione pytanie. Strefa wiedzy będzie opracowana i zaimplementowana tak, aby możliwa była kontekstowa nauka zagadnienia, przy jednoczesnym wyrywkowym sprawdzaniu wiedzy.
  • Gra zakłada etapowe dążenie do celu. Przechodzenie kolejnych barier i dalej poziomów wymagać ma odpowiedzi na pytania lub rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych w różnych kombinacjach. Wsparciem merytorycznym ma być (na wzór pomocy w ms office) zasób definicji i wiedzy zawarty w słowniku i podręczniku, co powalałoby uczestnikom, na zdobywanie / poszerzanie wiedzy w sytuacji braku znajomości odpowiedzi na dane pytanie.

Na zamówienie składają się następujące elementy:

  • przygotowanie koncepcyjne (przełożenie scenariusza na zasady grywalizacji),
  • opracowanie wizualizacji gry,
  • opracowanie elementów technicznych:
    • podstawowych – tworzenie bazy, profili, procedury logowania (hosting suport itp.)
    • technicznych – import danych np. CRM
  • opracowanie metodyczne i przygotowanie wdrożeniowe oraz wdrożenie elementów gry:
    • Etap 1. – zadania / punkty / rankingi (filtr wyników)/ strefa wiedzy / notyfikacje (email, push, social media)
    • Etap 2 – Poziomy/ odznaki / wyzwania (czasowe, rebusy) / Progress Bar – zadania czasowe/cykliczne
    • Etap 3 – Zespoły i rywalizacja / pojedynki: indywidulane lub grupowe,
  • przeniesienie na Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie autorskich praw majątkowych do gry i autorskich praw zależnych do jego modyfikacji, nieograniczone czasowo ani terytorialnie.

Termin realizacji zadania

Od 15.01.2020r. do 29.02.2020r.

Opis sposobu oraz termin przygotowania oferty

Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem załącznika 1 niniejszego zapytania w terminie do 08.01.2020r . Oferta powinna być czytelna. Cena powinna obejmować wszystkie koszty przedstawione wyłącznie w złotych polskich w  zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Prosimy o podanie ceny netto oraz brutto.

Niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozeznaniu rynku.

Zainteresowane podmioty proszone są o przesłanie szacunkowej kalkulacji kosztów w terminie do 08 stycznia 2020 r. wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nowakb@uek.krakow.pl. W temacie e-maila proszę podać tytuł „Rozeznanie rynku – gra komputerowa”.

Postanowienia końcowe

Zamawiający zastrzega możliwość odwołania niniejszego postępowania bądź zmiany warunków, jego unieważnienia w całości lub części, także, po jego zakończeniu, bez podania przyczyn.

Załączniki

20.12.2019 – ROZEZNANIE RYNKU – Szacowanie wartości zamówienia – produkcja gry komputerowej
Przewiń do góry
loga_projektowe